Nieuws

Vacatures







We vinden het belangrijk om goede medewerkers aan te trekken én te behouden, niet alleen voor ons bedrijf, maar ook voor de sector. Daarom zijn we een erkend leerbedrijf en geven we onze eigen mensen graag gelegenheid voor bijscholing. Een plezierige, informele werksfeer, met voldoende uitdaging en verantwoordelijkheid in elke functie doet de rest.
Home
Contact
Vacatures
Referenties
Grondwerk
Wegenbouw
Riool
Bodemsanering
Waterwerken
Bedrijfsactiviteiten
Certificaten
In- en verkoopvoorwaarden
Bewoners P.J. Troelstralaan e.o. Zaandam
Uw factuur aan Sturm BV
Overige
Telefoon 075-6174051
Email info@sturmzaandam.nl
Sturm BV is op zoek naar een

medewerker crediteurenadministratie  (M/V)
 
Die ons team voor bepaalde tijd komt versterken. De exacte duur van de looptijd  is nog niet bekend, maar in ieder geval voor een halfjaar, waarvan de eerste maand een proeftijd betreft. 
Het werk bestaat uit alles dat te maken heeft met de behandeling van de inkomende facturen en de registratie van de uren van het eigen personeel in een computersysteem (Metacom). 
 
Hieronder een opsomming van de voornaamste werkzaamheden:                                                                          
• Inkomende facturen uitprinten
• Eerste controle op compleetheid van de factuur en zo nodig retourneren aan leveranciers
• Facturen coderen naar project of kostencode
• Facturen inboeken in het computersysteem
• Geboekte facturen inscannen en wegzetten op de daarvoor bestemde plaats
• Facturen completeren met eigen bonnen en leverbonnen
• Facturen controleren op prijs, condities en geleverde aantallen
• Facturen na akkoord van de directie deblokkeren voor betaling
• Facturen opruimen op de daarvoor bestemde plaats
• Controle op de WKA (Wet ketenaansprakelijkheid) gegevens
• Verwerking van de uren van ons eigen personeel in de urenadministratie
• Opruimwerkzaamheden die samenhangen met het bovenstaande
• Alle andere voorkomende werkzaamheden                                                                                                      
 
Verder neemt de medewerker gedurende twee werkdagen de taken van de telefoniste waar.
 
Functie- eisen
Gedegen boekhoudkundige opleiding zoals PD boekhouden of vergelijkbaar op MBO niveau
Goede beheersing van de nederlandse taal in woord en geschrift
Ervaring met Microsoft office pakketten
 
Werktijden
5 dagen per week 5 uur, maar flexibel voor wat betreft werktijden. In aanvang mogelijk 5 dagen van  6 uur in verband met opstarten van de werkzaamheden. Afhankelijk van het aanbod van het werk kan dit verder toenemen, maar structureel wordt 5 uur per dag overeengekomen.  
 
Salaris
Conform bouw CAO.
 
Aanvang werkzaamheden
De werkzaamheden zullen aanvangen op 28-08-2017, direct na de bouwvak 2017
 
Persoonlijke eigenschappen
Wij zoeken iemand die zijn mouwen opstroopt en hard aan het werk gaat en zich betrokken voelt bij ons bedrijf.  Bij Sturm BV heerst een no-nonsense werkcultuur waar hard gewerkt wordt en, indien nodig, niet op een uurtje extra gekeken wordt.
 
Heeft u interesse in deze functie, stuur dan uw sollicitatie naar Sander van der Voort de administrateur van Sturm BV. Zijn e-mailadres is svandervoort@sturmzaandam.nl
Voor meer informatie kunt u bellen met hem op 075-6174051.  Voor meer informatie over Sturm BV verwijzen wij u naar www.sturmzaandam.nl